lørdag 14. juli 2012

Gambling - Ikke noe for meg

I disse dager snakkes det så mye om gambling. Det handler selvsagt om fotball, men det kan jo gambles med så mye annet rart også. Aksjer og spekulasjoner er det jo også mange som driver med. Innsidehandel og hva det nå heter for noe.

Det at noen tar sjansen på å drive med lyssky virksomhet er mer enn jeg kan forstå. Så mange muligheter man har i livet og så kaster man det bort på gambling? Det verste er jo at man fort blir hektet på det også og da er det jo ofte ingen vei ut før man er helt på felgen. Nei, takke meg til en solid jobb på fylkeskontoret sammen med rådmannen. Kjedelig mener kanskje mange, men heller det enn mye annet. Jeg trives med litt kjedelig jobb, der er det sagt. Og Kjell, ikke gi meg sparken nå fordi jeg kaller jobben min kjedelig. ha ha.

Forøvrig var jeg innom bloggen til Terje A, den kan anbefales på det sterkeste. Morsom blogg og en morsom mann.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar